Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Pepsi zorganizowała konkurs NumeroMania - w nakrętkach ukryte były numery; każdego dnia przez kilka miesięcy ogłaszano wygrywającą liczbę. Wygrać można było do 100 tys. zł, na nagrody firma przeznaczyła 850 tys. zł. Opłaciło się: jesienią '95 sprzedaż Pepsi była o 30 proc. wyższa niż w upalne lipcowe dni. W odpowiedzi Coca-Cola zorganizowała konkurs "Sięgnij po złoto" (ten, który doprowadził do procesów). Trzeba było zbierać kapsle próbując zestawić pary: miasto, w którym odbyła się olimpiada, połączyć z odpowiednim rokiem. Do wygrania przeznaczono 850 tys. zł i 3 mln puszek coli. Pepsi natychmiast odpowiedziała DuoHisterią. Zadanie: zestawić nakrętki z dwiema częściami banknotu. W
Pepsi zorganizowała konkurs NumeroMania - w nakrętkach ukryte były numery; każdego dnia przez kilka miesięcy ogłaszano wygrywającą liczbę. Wygrać można było do 100 tys. zł, na nagrody firma przeznaczyła 850 tys. zł. Opłaciło się: jesienią '95 sprzedaż Pepsi była o 30 proc. wyższa niż w upalne lipcowe dni. W odpowiedzi Coca-Cola zorganizowała konkurs "Sięgnij po złoto" (ten, który doprowadził do procesów). Trzeba było zbierać kapsle próbując zestawić pary: miasto, w którym odbyła się olimpiada, połączyć z odpowiednim rokiem. Do wygrania przeznaczono 850 tys. zł i 3 mln puszek coli. Pepsi natychmiast odpowiedziała DuoHisterią. Zadanie: zestawić nakrętki z dwiema częściami banknotu. W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego