Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
lidera marketingowego.
Coraz ostrzejsze przepisy prawne, presja społeczeństwa i różnych jego grup proekologicznych, rosnące koszty usuwania zanieczyszczeń, o czym była mowa wcześniej, zmusiły przedsiębiorstwa do szczegółowej oceny wytwarzanych przez nie produktów z punktu widzenia ich wpływu na środowisko naturalne. Wykorzystuje się w tym celu tzw. analizę cyklu życia produktu (Life Cycle Analysis, LCA), która polega na ocenie ekologicznej produktu, dokonanej na podstawie charakterystyki zużycia energii, surowców i materiałów oraz emisji zanieczyszczeń do środowiska we wszystkich fazach jego życia. W ten sposób można określić te fazy cyklu życia, które stanowią największe zagrożenie dla środowiska i szukać alternatywnych rozwiązań.
W krajach Unii Europejskiej
lidera marketingowego.<br>Coraz ostrzejsze przepisy prawne, presja społeczeństwa i różnych jego grup proekologicznych, rosnące koszty usuwania zanieczyszczeń, o czym była mowa wcześniej, zmusiły przedsiębiorstwa do szczegółowej oceny wytwarzanych przez nie produktów z punktu widzenia ich wpływu na środowisko naturalne. Wykorzystuje się w tym celu tzw. analizę cyklu życia produktu (Life Cycle Analysis, LCA), która polega na ocenie ekologicznej produktu, dokonanej na podstawie charakterystyki zużycia energii, surowców i materiałów oraz emisji zanieczyszczeń do środowiska we wszystkich fazach jego życia. W ten sposób można określić te fazy cyklu życia, które stanowią największe zagrożenie dla środowiska i szukać alternatywnych rozwiązań.<br>W krajach Unii Europejskiej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego