Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
będzie ono musiało rozpatrzeć ok. 15tys. wniosków.
Wprowadzenie jednolitych zasad ochrony znaku towarowego Unii Europejskiej jest sprawą istotną zarówno dla producentów z tego regionu, jak też dla eksporterów z krajów trzecich. Uzyskają oni możliwość ochrony znaków towarowych ich produktów na całym terytorium Unii Europejskiej, czyli we wszystkich 15 krajach członkowskich.

Członkami tej organizacji są: Deutscher Werberat (Niemcy), Instituto Civil da Autodisciplina da Publicidade (Portugalia), Bureau de Verification de la PubliciteM BVP (Francja), Jury d'Ethique Publicitaire JEP (Belgia), Advertising Standards Authority of Ireland ASAI (Irlandia), Advertising Standards Authority ASA (Wielka Brytania), Independent Television Association ITVA (Wielka Brytania), The Swedish Council on Market
będzie ono musiało rozpatrzeć ok. 15tys. wniosków.<br>Wprowadzenie jednolitych zasad ochrony znaku towarowego Unii Europejskiej jest sprawą istotną zarówno dla producentów z tego regionu, jak też dla eksporterów z krajów trzecich. Uzyskają oni możliwość ochrony znaków towarowych ich produktów na całym terytorium Unii Europejskiej, czyli we wszystkich 15 krajach członkowskich.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>Członkami tej organizacji są: Deutscher Werberat (Niemcy), Instituto Civil da Autodisciplina da Publicidade (Portugalia), Bureau de Verification de la PubliciteM BVP (Francja), Jury d'Ethique Publicitaire JEP (Belgia), Advertising Standards Authority of Ireland ASAI (Irlandia), Advertising Standards Authority ASA (Wielka Brytania), Independent Television Association ITVA (Wielka Brytania), The Swedish Council on Market
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego