Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2926
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
się akcja. To forma sztuki, która najbardziej dotyka serca. Drewniane ludziki są po to, żeby dzieci i dorośli poznali, co to jest współczucie, samotność, tęsknota. Bardzo poważne zadanie podobno naiwnego i często "niepoważnego" teatru.

Jadwiga Rożek

X Międzynarodowy Festiwal Teatrów Lalek Krajów Nadbałtyckich w Słupsku, 5-9 czerwca 2001



Muzyka

D.O.M. MOZARTA w Warszawie - Beethoven jest największy, lecz Mozart jedyny - słowa Gioacchina Rossiniego dobitnie wyrażają niepowtarzalność tej muzyki.
Stefan Sutkowski, dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej, w 1991 roku zainicjował I Festiwal Mozartowski. Przedsięwzięcie było hołdem złożonym kompozytorowi w dwusetną rocznicę śmierci. Idea wystawienia w ciągu paru tygodni wszystkich oper Mozarta zachwyciła jego
się akcja. To forma sztuki, która najbardziej dotyka serca. Drewniane ludziki są po to, żeby dzieci i dorośli poznali, co to jest współczucie, samotność, tęsknota. Bardzo poważne zadanie podobno naiwnego i często "niepoważnego" teatru. <br><br>&lt;au&gt;Jadwiga Rożek&lt;/&gt;<br><br>X Międzynarodowy Festiwal Teatrów Lalek Krajów Nadbałtyckich w Słupsku, 5-9 czerwca 2001&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="music" sex="f"&gt;&lt;page nr=31&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Muzyka&lt;/&gt;<br><br>&lt;intro&gt;&lt;name type="tit"&gt;D.O.M.&lt;/&gt; &lt;name type="person"&gt;MOZARTA&lt;/&gt; w Warszawie - &lt;name type="person"&gt;Beethoven&lt;/&gt; jest największy, lecz Mozart jedyny - słowa &lt;name type="person"&gt;Gioacchina Rossiniego&lt;/&gt; dobitnie wyrażają niepowtarzalność tej muzyki.&lt;/&gt;<br>Stefan Sutkowski, dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej, w 1991 roku zainicjował I Festiwal Mozartowski. Przedsięwzięcie było hołdem złożonym kompozytorowi w dwusetną rocznicę śmierci. Idea wystawienia w ciągu paru tygodni wszystkich oper Mozarta zachwyciła jego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego