Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Michał Banasiak
Tytuł: strona o kolarstwie górskim i rowerach
Rok wydania: 02.01.2003
Rok powstania: 2003
podjeżdżaniem. Chodzi o to aby pojechać w bardzo trudny teren i pokonać go w całości na rowerze w możliwie efektowny sposób (skoki i.t.p.). Cechy charakterystyczne typowego roweru FR to zawieszenie o skoku w granicach 110-180 mm, solidna konstrukcja i niektóre elementy przeniesione niemal bez zmian z rowerów DH

Enduro: Długie, epickie wyprawy w trudnym terenie. Rowery enduro charakteryzują się dużą wszechstronnością: regulowany skok i możliwość zablokowania zawieszenia zapewnia efektywność zarówno na zjazdach, jak i podjazdach.

Budowa roweru
Klikaj cyfry na zdjęciu aby zobaczyć opisy! (na razie tylko 1-5)

1. Rama
Rama to najważniejsza część roweru. Decyduje o
podjeżdżaniem. Chodzi o to aby pojechać w bardzo trudny teren i pokonać go w całości na rowerze w możliwie efektowny sposób (skoki i.t.p.). Cechy charakterystyczne typowego roweru FR to zawieszenie o skoku w granicach 110-180 mm, solidna konstrukcja i niektóre elementy przeniesione niemal bez zmian z rowerów DH<br><br>&lt;orig&gt;Enduro&lt;/&gt;: Długie, epickie wyprawy w trudnym terenie. Rowery &lt;orig&gt;enduro&lt;/&gt; charakteryzują się dużą wszechstronnością: regulowany skok i możliwość zablokowania zawieszenia zapewnia efektywność zarówno na zjazdach, jak i podjazdach.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;Budowa roweru&lt;/&gt;<br>Klikaj cyfry na zdjęciu aby zobaczyć opisy! (na razie tylko 1-5)<br><br>1. Rama<br>Rama to najważniejsza część roweru. Decyduje o
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego