Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Nieświadom, że to on jest dla handlowców łowną zwierzyną.

Auto z niespodzianką

W skrajne uzależnienie od promocji popadł rynek samochodowy. Dziś nie sposób sprzedać auta nie oferując klientowi rabatu, bezpłatnego dodatkowego wyposażenia lub pakietu ubezpieczeniowego.

Oferty tanich produktów wprost do domu klienta

- Czym jest marketing w tej branży, dowodzi przykład Daewoo - mówi Wojciech Drzewiecki, analityk rynku samochodowego. - W styczniu i lutym koreańska firma ograniczyła akcje promocyjne i sprzedaż gwałtownie spadła. Szybko zorientowała się jednak, jaki popełniła błąd i dziś nadrabia zaległości.

Szefowie działów handlowych w firmach samochodowych zgodnie przyznają, że najbardziej nie lubią okresowych obniżek cen i jeśli to robią, to
Nieświadom, że to on jest dla handlowców łowną zwierzyną.<br><br>&lt;tit&gt;Auto z niespodzianką&lt;/&gt;<br><br>W skrajne uzależnienie od promocji popadł rynek samochodowy. Dziś nie sposób sprzedać auta nie oferując klientowi rabatu, bezpłatnego dodatkowego wyposażenia lub pakietu ubezpieczeniowego.<br><br>&lt;tit&gt;Oferty tanich produktów wprost do domu klienta&lt;/&gt;<br><br> - Czym jest marketing w tej branży, dowodzi przykład Daewoo - mówi Wojciech Drzewiecki, analityk rynku samochodowego. - W styczniu i lutym koreańska firma ograniczyła akcje promocyjne i sprzedaż gwałtownie spadła. Szybko zorientowała się jednak, jaki popełniła błąd i dziś nadrabia zaległości.<br><br>Szefowie działów handlowych w firmach samochodowych zgodnie przyznają, że najbardziej nie lubią okresowych obniżek cen i jeśli to robią, to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego