Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
stosowania jednolitej, głównej idei psychologicznego różnicowania produktów za pomocą marki.
Przykładem tworzenia jednolitej marki europejskiej może być marka kawy bezkofeinowej firmy Jacobs Suchard, sprzedawana w różnych krajach europejskich pod nazwą "Noc i Dzień", tłumaczona dosłownie w różnych językach, a więc we Francji jako "Nuit et Jour", w Anglii - "Night and Day", w Niemczech - Nacht und Tag". Oto przykład tego przedsięwzięcia.

Przykład: Ujednolicenie marki w skali europejskiej

W czerwcu 1988 r. konsumenci francuscy, przyzwyczajeni do zakupywania bezkofeinowej kawy "Nuit et Jour", spostrzegli w sklepach na zwykłych miejscach kawę w takim samym opakowaniu, ale pod marką "Night and Day". Podobna sytuacja zaistniała nieco
stosowania jednolitej, głównej idei psychologicznego różnicowania produktów za pomocą marki.<br>Przykładem tworzenia jednolitej marki europejskiej może być marka kawy bezkofeinowej firmy Jacobs Suchard, sprzedawana w różnych krajach europejskich pod nazwą "Noc i Dzień", tłumaczona dosłownie w różnych językach, a więc we Francji jako "Nuit et Jour", w Anglii - "Night and Day", w Niemczech - Nacht und Tag". Oto przykład tego przedsięwzięcia.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: Ujednolicenie marki w skali europejskiej&lt;/&gt;<br><br>W czerwcu 1988 r. konsumenci francuscy, przyzwyczajeni do zakupywania bezkofeinowej kawy "Nuit et Jour", spostrzegli w sklepach na zwykłych miejscach kawę w takim samym opakowaniu, ale pod marką "Night and Day". Podobna sytuacja zaistniała nieco
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego