Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
cenowe tego nie zapewniają.

Supermarketowe atrakcje

Producenci twierdzą, że "nie chcą, ale muszą" organizować promocje cenowe. Tego wymaga od nich handel, zwłaszcza sieci supermarketów. Często warunkiem wprowadzenia wyrobów na supermarketowe półki jest udział w promocjach, czyli sprzedaż określonej partii towaru po obniżonej cenie.

- Nie stawiamy nikomu takich warunków - zapewnia Lidia Deja, rzeczniczka sieci supermarketów Geant Polska. - Ze wszystkimi dostawcami prowadzimy w tej sprawie negocjacje. Zwiększenie sprzedaży to nasz wspólny interes. Dlatego staramy się, by cały czas w ofercie supermarketu było 500-600 towarów po obniżonej, promocyjnej cenie. To podstawa tworzenia wizerunku supermarketu jako atrakcyjnego miejsca robienia zakupów.

Umiejętne oferowanie cenowych promocji
cenowe tego nie zapewniają.<br><br>&lt;tit&gt;&lt;orig&gt;Supermarketowe&lt;/&gt; atrakcje&lt;/&gt;<br><br>Producenci twierdzą, że "nie chcą, ale muszą" organizować promocje cenowe. Tego wymaga od nich handel, zwłaszcza sieci supermarketów. Często warunkiem wprowadzenia wyrobów na &lt;orig&gt;supermarketowe&lt;/&gt; półki jest udział w promocjach, czyli sprzedaż określonej partii towaru po obniżonej cenie.<br><br>- Nie stawiamy nikomu takich warunków - zapewnia Lidia Deja, rzeczniczka sieci supermarketów Geant Polska. - Ze wszystkimi dostawcami prowadzimy w tej sprawie negocjacje. Zwiększenie sprzedaży to nasz wspólny interes. Dlatego staramy się, by cały czas w ofercie supermarketu było 500-600 towarów po obniżonej, promocyjnej cenie. To podstawa tworzenia wizerunku supermarketu jako atrakcyjnego miejsca robienia zakupów.<br><br>Umiejętne oferowanie cenowych promocji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego