Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
Georgetown University pokazywała 12-, 15- i 18-miesięcznym dzieciom film, w którym aktor bawi się z wielkim pluszowym misiem. Nazajutrz dzieci dokładnie naśladowały zabawę! Rachel Barr nie ma wątpliwości: "Dzieci uczą się emocji z TV! Traktują ją jak normalne życie i je naśladują". W zachwytach nad wychowawczą rolą TV wtórują Donna Mumme, specjalistka od komunikacji niewerbalnej u dzieci z Tufts University, i Anne Fernald ze Stanford University. W tekście "Uczenie się emocji poprzez obserwację scenariuszy telewizyjnych", opublikowanym w 2003 w "Child Development", udowadniają, że już roczne dzieci wyciągają wnioski ze scen w TV, rozpoznając, co jest dobre, a co złe. Aletha
Georgetown University pokazywała 12-, 15- i 18-miesięcznym dzieciom film, w którym aktor bawi się z wielkim pluszowym misiem. Nazajutrz dzieci dokładnie naśladowały zabawę! Rachel Barr nie ma wątpliwości: "Dzieci uczą się emocji z TV! Traktują ją jak normalne życie i je naśladują". W zachwytach nad wychowawczą rolą TV wtórują Donna Mumme, specjalistka od komunikacji niewerbalnej u dzieci z Tufts University, i Anne Fernald ze Stanford University. W tekście "Uczenie się emocji poprzez obserwację scenariuszy telewizyjnych", opublikowanym w 2003 w "Child Development", udowadniają, że już roczne dzieci wyciągają wnioski ze scen w TV, rozpoznając, co jest dobre, a co złe. Aletha
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego