Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
Piotr R. Frankowski

Dla większości naszych czytelników jest oczywiste, że samochód rajdowy różni się od seryjnego. Ale na czym polega ta różnica? Porównajmy testowane już przez "Motomagazyn" Clio RT, z silnikiem o pojemności 1,4 litra, z rajdowym Clio Maxi grupy A, wykorzystywanym w mistrzostwach Polski przez Bogdana Herinka (Waldemar Doskocz jeździ takim samym autem).
Nadwozie samochodu seryjnego tylko w ogólnych zarysach przypomina karoserię rajdówki: błotniki są tu węższe, brakuje klatki z rur o wysokiej wytrzymałości. Wnętrze zwykłego Clio jest też na pewno bardziej przytulne, w pełni wyściełane tapicerką, z normalną deską rozdzielczą, bezwładnościowymi pasami bezpieczeństwa i płytko profilowanymi fotelami. Maxi
Piotr R. Frankowski&lt;/au&gt;<br><br>Dla większości naszych czytelników jest oczywiste, że samochód rajdowy różni się od seryjnego. Ale na czym polega ta różnica? Porównajmy testowane już przez "Motomagazyn" Clio RT, z silnikiem o pojemności 1,4 litra, z rajdowym Clio Maxi grupy A, wykorzystywanym w mistrzostwach Polski przez Bogdana Herinka (Waldemar Doskocz jeździ takim samym autem).<br>Nadwozie samochodu seryjnego tylko w ogólnych zarysach przypomina karoserię rajdówki: błotniki są tu węższe, brakuje klatki z rur o wysokiej wytrzymałości. Wnętrze zwykłego Clio jest też na pewno bardziej przytulne, w pełni wyściełane tapicerką, z normalną deską rozdzielczą, bezwładnościowymi pasami bezpieczeństwa i płytko profilowanymi fotelami. Maxi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego