Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Poczucie proporcji czasowych każe autorowi zerwać powtarzalną strukturę całości, zanim stanie się ona dla słuchacza mniej atrakcyjna. W ramach jednej frazy budowa jest następująca: trzykrotna "i-em-el" z akcentem na "i" buduje narastanie napięcia, które rozładowuje akcentowana "dżins". Proporcja czasowa w ramach motywu widoczna w zapisie: 1 IML = 1 Dżins. Dzięki strukturze kompozycyjnej i lapidarności tekstu utwór umożliwia realizację kluczowych celów reklamy radiowej w sposób naturalny, mogący budzić zainteresowanie oraz niedosyt w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Rozdział III
Slogan i związki obrazu z tekstem
Tworzone w komunikacie reklamowym związki między jego warstwą wizualną i tekstową pełnią trzy podstawowe funkcje.
Po
Poczucie proporcji czasowych każe autorowi zerwać powtarzalną strukturę całości, zanim stanie się ona dla słuchacza mniej atrakcyjna. W ramach jednej frazy budowa jest następująca: trzykrotna "i-em-el" z akcentem na "i" buduje narastanie napięcia, które rozładowuje akcentowana "dżins". Proporcja czasowa w ramach motywu widoczna w zapisie: 1 IML = 1 Dżins. Dzięki strukturze kompozycyjnej i lapidarności tekstu utwór umożliwia realizację kluczowych celów reklamy radiowej w sposób naturalny, mogący budzić zainteresowanie oraz niedosyt w pozytywnym tego słowa znaczeniu. &lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=171&gt;<br> Rozdział III<br>&lt;tit&gt;Slogan i związki obrazu z tekstem&lt;/&gt;<br>Tworzone w komunikacie reklamowym związki między jego warstwą wizualną i tekstową pełnią trzy podstawowe funkcje. <br>Po
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego