Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
liczba pojazdów będzie się każdego roku zwiększać o 10 proc. Czy tak rzeczywiście będzie, nie wiadomo, gdyż polskiej autostradzie daleko do standardów zachodnich. Sześćdziesięciojednokilometrowy odcinek wybudowanej w końcu lat 70. i cieszącej się fatalną opinią drogi wprawdzie gruntownie wyremontowano (kosztem prawie 70 mln euro, z czego 45 mln euro pożyczył EBOR), kierowcy mają jednak zastrzeżenia do nawierzchni. Miała ona wytrzymać 8-10 lat, tymczasem w kilku miejscach zdążyła się już - wskutek szkód górniczych - pofałdować. Samochody podskakują także na kilku wiaduktach, gdzie źle wykonano dylatacje. Jeszcze długo przed przejęciem trasy od nadzorującej remont Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych koncesjonariusz kwestionował jakość prac, a
liczba pojazdów będzie się każdego roku zwiększać o 10 proc. Czy tak rzeczywiście będzie, nie wiadomo, gdyż polskiej autostradzie daleko do standardów zachodnich. Sześćdziesięciojednokilometrowy odcinek wybudowanej w końcu lat 70. i cieszącej się fatalną opinią drogi wprawdzie gruntownie wyremontowano (kosztem prawie 70 mln euro, z czego 45 mln euro pożyczył EBOR), kierowcy mają jednak zastrzeżenia do nawierzchni. Miała ona wytrzymać 8-10 lat, tymczasem w kilku miejscach zdążyła się już - wskutek szkód górniczych - pofałdować. Samochody podskakują także na kilku wiaduktach, gdzie źle wykonano dylatacje. Jeszcze długo przed przejęciem trasy od nadzorującej remont Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych koncesjonariusz kwestionował jakość prac, a
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego