Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
Przygotowując go, dobrze jest pokazać, że właściciele/zarządzający rozumieją swój rynek. Pisząc biznes/plan, przedstawmy szczegółowo naszych konkurentów i porównajmy, n czym polega przewaga konkurencyjna (lub jej brak) każdego z nich. Im staranniej przygotujemy tę część biznes planu, tym większa wiarygodność zyskają jego dalsze części.
Daria Gołębiowska doradca Programu UE/EBOR
Obecny rynek
Obecne produkty
Penetracja rynku
Zwiększenie sprzedaży obecnych produktów/usług, np. przez działania skierowane do klientów konkurencji lub nowych klientów, poprzez np. otwarcie kolejnego punktu sprzedaży na sąsiedniej ulicy, dłuższe godziny otwarcia punktu usługowego, sezonową ofertę promocyjną.
Nowe produkty
Rozwój produktu/usługi
Zwiększenie sprzedaży przez wprowadzenie do sprzedaży nowego
Przygotowując go, dobrze jest pokazać, że właściciele/zarządzający rozumieją swój rynek. Pisząc biznes/plan, przedstawmy szczegółowo naszych konkurentów i porównajmy, n czym polega przewaga konkurencyjna (lub jej brak) każdego z nich. Im staranniej przygotujemy tę część biznes planu, tym większa wiarygodność zyskają jego dalsze części.<br>Daria Gołębiowska doradca Programu UE/EBOR<br>Obecny rynek<br>Obecne produkty<br>Penetracja rynku<br>Zwiększenie sprzedaży obecnych produktów/usług, np. przez działania skierowane do klientów konkurencji lub nowych klientów, poprzez np. otwarcie kolejnego punktu sprzedaży na sąsiedniej ulicy, dłuższe godziny otwarcia punktu usługowego, sezonową ofertę promocyjną.<br>Nowe produkty<br>Rozwój produktu/usługi<br>Zwiększenie sprzedaży przez wprowadzenie do sprzedaży nowego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego