Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
to tabl.58.
Z tabl. 58 wynika, że inwestycje w handlu detalicznym o charakterze międzynarodowym były szczególnie duże w latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Krajami, do których napływały one w największym stopniu były: Belgia, Hiszpania, Francja i Niemcy.
Największą wartość obrotów międzynarodowych miały w 1991r. niemiecka sieć Tengelmann - ok.12,7mld ECU, Metro - 6mldECU i Promodes - 5,5mldECU. Dokładniej przedstawia to tabl. 59.
Z tabl. 59 wynika, że pod względem udziału sprzedaży zagranicznej w całości sprzedaży na czołowych miejscach znajdują się: IKEA - 76,2% i Delhaize de Lion - 72,4%. Dokonując umiędzynarodowienia swej działalności, firmy handlu detalicznego często wybierają jedną z trzech
to tabl.58.<br>Z tabl. 58 wynika, że inwestycje w handlu detalicznym o charakterze międzynarodowym były szczególnie duże w latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Krajami, do których napływały one w największym stopniu były: Belgia, Hiszpania, Francja i Niemcy.<br>Największą wartość obrotów międzynarodowych miały w 1991r. niemiecka sieć Tengelmann - ok.12,7mld ECU, Metro - 6mldECU i Promodes - 5,5mldECU. Dokładniej przedstawia to tabl. 59.<br>Z tabl. 59 wynika, że pod względem udziału sprzedaży zagranicznej w całości sprzedaży na czołowych miejscach znajdują się: IKEA - 76,2% i Delhaize de Lion - 72,4%. Dokonując umiędzynarodowienia swej działalności, firmy handlu detalicznego często wybierają jedną z trzech
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego