Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Wprowadzenie jednolitej waluty europejskiej - euro

Realizacja zasad Europejskiej Unii Monetarnej i wprowadzenie wspólnej waluty - euro - jest kolejnym krokiem ku pełnej integracji gospodarczej krajów Unii Europejskiej. Od wielu lat są prowadzone na ten temat liczne dyskusje, ponieważ jest to kwestia niezwykle kontrowersyjna.
Zresztą nie wszystkie kraje UE zamierzają przyłączyć się do EMU. W początkowym okresie w jej skład wejdzie 11 krajów - bez Grecji, która nie spełniła kryteriów z Maastricht, oraz bez Wielkiej Brytanii, Szwecji i Danii; kraje te zrezygnowały z uczestnictwa w EMU w tym pierwszym okresie. Jednakże 25 marca 1998 r. Komisja Europejska i Europejski Instytut Walutowy zarekomendowały 11 krajów, które
Wprowadzenie jednolitej waluty europejskiej - euro&lt;/&gt;<br><br>Realizacja zasad Europejskiej Unii Monetarnej i wprowadzenie wspólnej waluty - euro - jest kolejnym krokiem ku pełnej integracji gospodarczej krajów Unii Europejskiej. Od wielu lat są prowadzone na ten temat liczne dyskusje, ponieważ jest to kwestia niezwykle kontrowersyjna.<br>Zresztą nie wszystkie kraje UE zamierzają przyłączyć się do EMU. W początkowym okresie w jej skład wejdzie 11 krajów - bez Grecji, która nie spełniła kryteriów z Maastricht, oraz bez Wielkiej Brytanii, Szwecji i Danii; kraje te zrezygnowały z uczestnictwa w EMU w tym pierwszym okresie. Jednakże 25 marca 1998 r. Komisja Europejska i Europejski Instytut Walutowy zarekomendowały 11 krajów, które
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego