Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
śliskiej nawierzchni. W czasie wykrycia poślizgu kół zostaje ograniczana moc silnika i hamowane jest koło, które traci przyczepność. System działa do 40 km/h, a powyżej tej prędkości czuwa DSTC (Dynamic Stability and Traction Control). System ten przeciwdziała opuszczeniu przez samochód wybranego toru jazdy.

Identyczny system produkcji Boscha nazywa się ESP, a jego zasadę działania opisaliśmy w "Motomagazynie" 6/98.

Wielość systemów elektronicznych skłoniła konstruktorów do zastosowania multiplexu - układu elektrycznego nowej konstrukcji, który jest znacznie prostszy niż rozwiązania klasyczne (patrz strona 36).


Jak przystało na Volvo, także "S80" wyróżnia się wieloma rozwiązaniami zwiększającymi bezpieczeństwo - w tym bierne - pasażerów, np. stalowa struktura
śliskiej nawierzchni. W czasie wykrycia poślizgu kół zostaje ograniczana moc silnika i hamowane jest koło, które traci przyczepność. System działa do 40 km/h, a powyżej tej prędkości czuwa DSTC (&lt;foreign lang="eng"&gt;Dynamic Stability and Traction Control&lt;/&gt;). System ten przeciwdziała opuszczeniu przez samochód wybranego toru jazdy.<br><br>Identyczny system produkcji Boscha nazywa się ESP, a jego zasadę działania opisaliśmy w "Motomagazynie" 6/98.<br><br>Wielość systemów elektronicznych skłoniła konstruktorów do zastosowania multiplexu - układu elektrycznego nowej konstrukcji, który jest znacznie prostszy niż rozwiązania klasyczne (patrz strona 36).<br><br><br>Jak przystało na Volvo, także "S80" wyróżnia się wieloma rozwiązaniami zwiększającymi bezpieczeństwo - w tym bierne - pasażerów, np. stalowa struktura
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego