Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
reklamy. Uważa się jednak, że wyegzekwowanie od Włoch stosowania się do przyjętych zasad nie będzie łatwe. Komisja Europejska miała zaskarżyć Włochy do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, jednak szanse na szybkie podjęcie tej sprawy oceniano jako małe.
Innymi międzynarodowymi aktami prawnymi dotyczącymi regulacji działań promocyjnych także w Polsce są:
- dyrektywa Rady Ministrów EWG z 10 września 1984 r. w sprawie ujednolicenia przepisów prawa państw członkowskich o wprowadzającej w błąd reklamie,
- dyrektywa Rady Ministrów EWG z 3 października 1989 r. w sprawie ujednolicenia określonych przepisów prawa państw członkowskich w prowadzeniu działalności telewizyjnej.
Bezpośrednie znaczenie tych unormowań prawnych dla Polski wynika stąd, że Polska po
reklamy. Uważa się jednak, że wyegzekwowanie od Włoch stosowania się do przyjętych zasad nie będzie łatwe. Komisja Europejska miała zaskarżyć Włochy do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, jednak szanse na szybkie podjęcie tej sprawy oceniano jako małe.<br>Innymi międzynarodowymi aktami prawnymi dotyczącymi regulacji działań promocyjnych także w Polsce są:<br>- dyrektywa Rady Ministrów EWG z 10 września 1984 r. w sprawie ujednolicenia przepisów prawa państw członkowskich o wprowadzającej w błąd reklamie,<br>- dyrektywa Rady Ministrów EWG z 3 października 1989 r. w sprawie ujednolicenia określonych przepisów prawa państw członkowskich w prowadzeniu działalności telewizyjnej.<br>Bezpośrednie znaczenie tych unormowań prawnych dla Polski wynika stąd, że Polska po
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego