Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przedstawienia unikatowych cech produktów;
- określenia rozpoznawalnych cech decydujących o ciągłości kampanii, którą tworzą komunikaty.
Jednoczesna realizacja tych celów nie jest możliwa z powodu ograniczeń wynikających z założeń strategicznych oraz sposobu ekspozycji wiadomości. Poszczególne czynniki tworzą dominanty struktury wizualnej przekazu, w zależności od typu komunikatu oraz warunków określających sposób jego percepcji. Efektywna konstrukcja warstwy wizualnej komunikatu spełnia jednak większość z nich.
Kryteria te uzupełnić należy regułami określającymi charakter związków między obrazem a tekstem oraz wpływem warstwy wizualnej na całość struktury wiadomości.
OBRAZ A TEKST
Konstrukcja komunikatu reklamowego wykorzystująca zapis argumentacji w kodzie werbalnym oraz wizualnym odpowiada założeniom teorii podwójnego kodowania A. Pavio
przedstawienia unikatowych cech produktów; <br>- określenia rozpoznawalnych cech decydujących o ciągłości kampanii, którą tworzą komunikaty. <br>Jednoczesna realizacja tych celów nie jest możliwa z powodu ograniczeń wynikających z założeń strategicznych oraz sposobu ekspozycji wiadomości. Poszczególne czynniki tworzą dominanty struktury wizualnej przekazu, w zależności od typu komunikatu oraz warunków określających sposób jego percepcji. Efektywna konstrukcja warstwy wizualnej komunikatu spełnia jednak większość z nich. <br>Kryteria te uzupełnić należy regułami określającymi charakter związków między obrazem a tekstem oraz wpływem warstwy wizualnej na całość struktury wiadomości. <br>&lt;tit&gt;OBRAZ A TEKST&lt;/&gt;<br>Konstrukcja komunikatu reklamowego wykorzystująca zapis argumentacji w kodzie werbalnym oraz wizualnym odpowiada założeniom teorii podwójnego kodowania A. Pavio
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego