Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Opiera się on na pojmowaniu produktu jako zbioru korzyści i użyteczności, jednak opisuje je na bardziej zróżnicowanym poziomie. Jego źródłem są poznawcze teorie motywacji, gdzie poszczególne kategorie mogą być rozbudowywane lub określane w badaniach jakościowych.
OBRAZ PRODUKTU
1.
Cechy strukturalne.
2.
Cechy funkcjonalne.
3.
Konsekwencje istotne dla kontaktów społecznych.
4.
Emocjonalne następstwa użytkowania produktu.
5.
Konsekwencje związane z procesami wymiany.
6.
Poznawcze następstwa użytkowania produktu.
7.
Kontekst epizodyczny użytkowania produktu.
8.
Zmienność w przedziale czasu, tradycja.
9.
Następstwa, które nie mogą być w pełni uświadomione.
Wymiary te mogą łączyć się i porządkować według ważności, dostępności, pojemności i innych kryteriów. Tworzą system
Opiera się on na pojmowaniu produktu jako zbioru korzyści i użyteczności, jednak opisuje je na bardziej zróżnicowanym poziomie. Jego źródłem są poznawcze teorie motywacji, gdzie poszczególne kategorie mogą być rozbudowywane lub określane w badaniach jakościowych. <br>OBRAZ PRODUKTU<br>1. <br>Cechy strukturalne. <br>2. <br>Cechy funkcjonalne. <br>3. <br>Konsekwencje istotne dla kontaktów społecznych. <br>4. <br>Emocjonalne następstwa użytkowania produktu. <br>5. <br>Konsekwencje związane z procesami wymiany. <br>6. <br>Poznawcze następstwa użytkowania produktu. <br>7. <br>Kontekst epizodyczny użytkowania produktu. <br>8. <br>Zmienność w przedziale czasu, tradycja. <br>9. <br>Następstwa, które nie mogą być w pełni uświadomione. <br>Wymiary te mogą łączyć się i porządkować według ważności, dostępności, pojemności i innych kryteriów. Tworzą system
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego