Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
fachowiec wysokiej klasy. Wymyślił nazwę Era i zrobił kampanię reklamową wody Bonaqua. Przygotował też głośną kampanię społeczną "A ja, czy poszedłbym?" z okazji 60. rocznicy powstania warszawskiego. Udowodnił, że potrafi wypromować wszystko: od podpasek i mleka po historie powstańców. Czy teraz chce tylko wylansować siebie? A jeśli naprawdę mu wstyd?

Etykietka lansera bywa krzywdząca, ale muszą się z nią liczyć funkcjonujący w przestrzeni publicznej. Zwłaszcza że od wizerunku "jedynego sprawiedliwego" też można się uzależnić. Wtedy bunt zmienia się w lans. Tak stało się w wypadku Sławomira Shutego. W "Zwale", błyskotliwym debiucie sprzed trzech lat, opowiedział o swojej ucieczce z bankowej korporacji
fachowiec wysokiej klasy. Wymyślił nazwę Era i zrobił kampanię reklamową wody Bonaqua. Przygotował też głośną kampanię społeczną "A ja, czy poszedłbym?" z okazji 60. rocznicy powstania warszawskiego. Udowodnił, że potrafi wypromować wszystko: od podpasek i mleka po historie powstańców. Czy teraz chce tylko wylansować siebie? A jeśli naprawdę mu wstyd? <br><br>Etykietka lansera bywa krzywdząca, ale muszą się z nią liczyć funkcjonujący w przestrzeni publicznej. Zwłaszcza że od wizerunku "jedynego sprawiedliwego" też można się uzależnić. Wtedy bunt zmienia się w lans. Tak stało się w wypadku Sławomira Shutego. W "Zwale", błyskotliwym debiucie sprzed trzech lat, opowiedział o swojej ucieczce z bankowej korporacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego