Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Przeanalizowano 512 ankiet spośrod 4 tys. rozesłanych w USA i w 9 krajach Europy. Wyniki analizy są dosyć zbliżone, jednak w pewnych punktach występują różnice, co warto prześledzić.
Pierwszą sprawą jest przydatność wykorzystania sieci w różnych miejscach, czyli zaobserwowanie, gdzie ludzie posługują się siecią. Pokazuje to wykres 3. Widać, że Europejczycy rzadziej niż Amerykanie korzystają z sieci w domu. W Europie Internet jest wykorzystywany przede wszystkim w pracy.
Analizując przydatność sieci do różnych celów (wykres 4) można zaobserwować, że najbardziej powszechne jest wykorzystywanie dostępu do sieci w celu prowadzenia korespondencji, czyli tzw. email. Europejczycy rzadziej korzystają z możliwości globalnej sieci www
Przeanalizowano 512 ankiet spośrod 4 tys. rozesłanych w USA i w 9 krajach Europy. Wyniki analizy są dosyć zbliżone, jednak w pewnych punktach występują różnice, co warto prześledzić.<br>Pierwszą sprawą jest przydatność wykorzystania sieci w różnych miejscach, czyli zaobserwowanie, gdzie ludzie posługują się siecią. Pokazuje to wykres 3. Widać, że Europejczycy rzadziej niż Amerykanie korzystają z sieci w domu. W Europie Internet jest wykorzystywany przede wszystkim w pracy.<br>Analizując przydatność sieci do różnych celów (wykres 4) można zaobserwować, że najbardziej powszechne jest wykorzystywanie dostępu do sieci w celu prowadzenia korespondencji, czyli tzw. email. Europejczycy rzadziej korzystają z możliwości globalnej sieci www
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego