Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
nazwy w przypadku przedsiębiorstwa działającego na rynku międzynarodowym może świadczyć przykład francuskiej firmy spożywczej BSN.
W związku z planami ekspansji światowej postanowiono zmienić nazwę firmy na Danone Group. Nowa nazwa pochodzi od marki jogurtu, którego sprzedaż stanowi 25% ogólnoświatowych obrotów firmy.
BSN jest trzecim co do wielkości producentem żywności w Europie, jednak na rynku europejskim firma nie jest znana. Zna ją wprawdzie 95% Francuzów, jednak tylko 7% Włochów i 4% Hiszpanów.
Cel zmiany nazwy firmy określił jej prezes stwierdzając, że Danone to po Coca-Coli druga marka w Europie i jego marzeniem jest stworzenie z niej "coca-coli przyszłości". Jogurty Danone
nazwy w przypadku przedsiębiorstwa działającego na rynku międzynarodowym może świadczyć przykład francuskiej firmy spożywczej BSN.<br>W związku z planami ekspansji światowej postanowiono zmienić nazwę firmy na Danone Group. Nowa nazwa pochodzi od marki jogurtu, którego sprzedaż stanowi 25% ogólnoświatowych obrotów firmy.<br>BSN jest trzecim co do wielkości producentem żywności w Europie, jednak na rynku europejskim firma nie jest znana. Zna ją wprawdzie 95% Francuzów, jednak tylko 7% Włochów i 4% Hiszpanów.<br>Cel zmiany nazwy firmy określił jej prezes stwierdzając, że Danone to po Coca-Coli druga marka w Europie i jego marzeniem jest stworzenie z niej "coca-coli przyszłości". Jogurty Danone
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego