Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.03 (2)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
AA

Muszę wciąż płacić rachunki za telefon, którego nie mam
SPRAWDZIMY
Domicella Kamińska (60 l.), emerytka
2 września 2003 r. przeprowadziłam się z Serocka do Legionowa. Dwa dni później złożyłam w Telekomunikacji wniosek o przeniesienie telefonu. Do dzisiaj go nie mam, ale abonament co miesiąc muszę płacić - mówi pani Domicella.

Fakt: Nasza Czytelniczka 4 września 2003 r. osobiście złożyła wniosek o przeniesienie telefonu w Biurze Obsługi Klienta TP SA.
- Wniosek przyjęto, ale telefonu nie mam. Mało tego, obiecano, że telefon w Serocku będzie odłączony 23 września, taką datę mam zaznaczoną na podaniu przez pracownika Telekomunikacji. Do dzisiaj ten numer działa, a
AA&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;Muszę wciąż płacić rachunki za telefon, którego nie mam&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;SPRAWDZIMY&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Domicella Kamińska (60 l.), emerytka&lt;/&gt;<br>2 września 2003 r. przeprowadziłam się z Serocka do Legionowa. Dwa dni później złożyłam w Telekomunikacji wniosek o przeniesienie telefonu. Do dzisiaj go nie mam, ale abonament co miesiąc muszę płacić - mówi pani Domicella.<br><br>Fakt: Nasza Czytelniczka 4 września 2003 r. osobiście złożyła wniosek o przeniesienie telefonu w Biurze Obsługi Klienta TP SA. <br>&lt;q&gt;- Wniosek przyjęto, ale telefonu nie mam. Mało tego, obiecano, że telefon w Serocku będzie odłączony 23 września, taką datę mam zaznaczoną na podaniu przez pracownika Telekomunikacji. Do dzisiaj ten numer działa, a
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego