Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
najnowszej konstrukcji można przecież oczekiwać najwięcej. A więc Klasa S przeciwko reszcie świata.


NADWOZIE/WNĘTRZE

Pięciometrowe karoserie znacznie rżną się wyglądem, każda z firm propaguje swój styl. Który samochód wygląda najlepiej? To, oczywiście, rzecz gustu. Wszystkie prezentują się statecznie i są bardzo reprezentacyjne. Nadwozie Audi wykonano z aluminium. Audi Space Farme zmniejsza masę własną i chroni skutecznie przed rdzą. Właśnie takim "A8" (z pełnym opancerzeniem) jeździ kanclerz Niemiec Gerhard Schrëder. Po ostatnim faceliftingu (grudzień '98) oprócz nowych wzorów felg zmienił się przód karoserii. We wnętrzu panuje przyjemna atmosfera. Kokpit jest nowocześnie wystylizowany, a siedzenia i ilość miejsca nie budzą żadnych zastrzeżeń
najnowszej konstrukcji można przecież oczekiwać najwięcej. A więc Klasa S przeciwko reszcie świata.&lt;/intro&gt;<br><br><br>&lt;tit1&gt;NADWOZIE/WNĘTRZE&lt;/tit1&gt;<br><br>Pięciometrowe karoserie znacznie rżną się wyglądem, każda z firm propaguje swój styl. Który samochód wygląda najlepiej? To, oczywiście, rzecz gustu. Wszystkie prezentują się statecznie i są bardzo reprezentacyjne. Nadwozie Audi wykonano z aluminium. &lt;foreign lang="eng"&gt;Audi Space Farme&lt;/&gt; zmniejsza masę własną i chroni skutecznie przed rdzą. Właśnie takim "A8" (z pełnym opancerzeniem) jeździ kanclerz Niemiec Gerhard Schrëder. Po ostatnim faceliftingu (grudzień '98) oprócz nowych wzorów felg zmienił się przód karoserii. We wnętrzu panuje przyjemna atmosfera. Kokpit jest nowocześnie wystylizowany, a siedzenia i ilość miejsca nie budzą żadnych zastrzeżeń
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego