Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
ubiegłym roku - sprawiła, że część klientów przyspieszyła swoją decyzję o zakupie nowego auta.
Najwięksi przegrani Spadek popytu najboleśniej odczuli liderzy polskiego rynku - Fiat i Daewoo. Koreańczycy, którzy jeszcze w ubiegłym roku próbowali zdetronizować Włochów, ponieśli największe straty; ich udział w rynku spadł z 27 proc. do 21 proc. Z kolei Fiat zwiększył swój udział o jeden punkt procentowy, mimo że sprzedał mniej aut niż rok temu. Dlaczego Daewoo ponosi większe straty niż inni producenci? - Dlatego, że nastąpiła zmiana naszej polityki marketingowej - tłumaczy Janusz Woźniak, wiceprezes Daewoo FSO Motor SA. - Nasze samochody kojarzyły się głównie z przystępną ceną. Tymczasem od początku tego
ubiegłym roku - sprawiła, że część klientów przyspieszyła swoją decyzję o zakupie nowego auta. <br>Najwięksi przegrani Spadek popytu najboleśniej odczuli liderzy polskiego rynku - Fiat i Daewoo. Koreańczycy, którzy jeszcze w ubiegłym roku próbowali zdetronizować Włochów, ponieśli największe straty; ich udział w rynku spadł z 27 proc. do 21 proc. Z kolei Fiat zwiększył swój udział o jeden punkt procentowy, mimo że sprzedał mniej aut niż rok temu. Dlaczego Daewoo ponosi większe straty niż inni producenci? - Dlatego, że nastąpiła zmiana naszej polityki marketingowej - tłumaczy Janusz Woźniak, wiceprezes Daewoo FSO Motor SA. - Nasze samochody kojarzyły się głównie z przystępną ceną. Tymczasem od początku tego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego