Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
ogólnym zachwianiem całego północnoamerykańskiego rynku i że podobną recesję odnotowały inne wielkie spółki sprzedaży bezpośredniej: Avon, Tupperware, Mary Kay, Shaklee. Być może faktycznie zaczęły im - tak jak Amwayowi - doskwierać własne rozmiary, z którymi nie były w stanie uporać się bez rewolucji informatycznej i dopiero komputery okazały się zbawieniem. W numerze "Forbes" z 7 grudnia 1991 roku, w artykule Paula Klebniova "Potęga pozytywnej inspiracji" znajdę jednak inne wyjaśnienie tego kryzysu popularności firm sieciowych:
Rok 1982 przyniósł falę krytyki, gdy były dystrybutor Philip Kerns opuścił organizację i napisał demaskujący artykuł pt. >Fake Ii Till You Make It<(Rób dobrą minę do złej gry
ogólnym zachwianiem całego północnoamerykańskiego rynku i że podobną recesję odnotowały inne wielkie spółki sprzedaży bezpośredniej: Avon, Tupperware, Mary Kay, Shaklee. Być może faktycznie zaczęły im - tak jak Amwayowi - doskwierać własne rozmiary, z którymi nie były w stanie uporać się bez rewolucji informatycznej i dopiero komputery okazały się zbawieniem. W numerze "Forbes" z 7 grudnia 1991 roku, w artykule Paula Klebniova "Potęga pozytywnej inspiracji" znajdę jednak inne wyjaśnienie tego kryzysu popularności firm sieciowych:<br>Rok 1982 przyniósł falę krytyki, gdy były dystrybutor Philip Kerns opuścił organizację i napisał demaskujący artykuł pt. >Fake Ii Till You Make It&lt;(Rób dobrą minę do złej gry
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego