Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
SA.
Przed nowym właścicielem stanęło nie lada zadanie: jak ponownie nawiązać komunikację z grupą docelową, czyli młodzieżą w wieku 15-25 lat? Czyli inaczej mówiąc, jak wskrzesić Frugo? Z kilku propozycji rewitalizacji marki producent wybrał pomysł kampanii przygotowanej przez warszawski oddział międzynarodowej agencji reklamowej TBWA. - Z góry założyliśmy, że kampania Frugo nie może być przeprowadzona w sposób standardowy - wyjaśnia dyr. Nowotarski. - Tylko TBWA wyszła naprzeciw naszym oczekiwaniom.
Michał Soroczyński, dyrektor strategiczny agencji TBWA, jest dumny z pomysłu Radykalnej Inicjatywy Frugo, a jeszcze bardziej z tego, że jest to pierwsza kampania w całości przygotowana metodą disruption, stosowanym w sieci TBWA systemem pracy
SA. <br>Przed nowym właścicielem stanęło nie lada zadanie: jak ponownie nawiązać komunikację z grupą docelową, czyli młodzieżą w wieku 15-25 lat? Czyli inaczej mówiąc, jak wskrzesić Frugo? Z kilku propozycji rewitalizacji marki producent wybrał pomysł kampanii przygotowanej przez warszawski oddział międzynarodowej agencji reklamowej TBWA. - Z góry założyliśmy, że kampania Frugo nie może być przeprowadzona w sposób standardowy - wyjaśnia dyr. Nowotarski. - Tylko TBWA wyszła naprzeciw naszym oczekiwaniom. <br>Michał Soroczyński, dyrektor strategiczny agencji TBWA, jest dumny z pomysłu Radykalnej Inicjatywy Frugo, a jeszcze bardziej z tego, że jest to pierwsza kampania w całości przygotowana metodą &lt;foreign&gt;disruption&lt;/&gt;, stosowanym w sieci TBWA systemem pracy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego