Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
nie opracowano jednolitych kryteriów stosowania takich określeń. Jeśli chodzi o opakowania i zagrożenie dla środowiska ich odpadów, to w ramach Unii Europejskiej prowadzi się różne działania. Przyjęto dwie zasady dotyczące tych kwestii: dążenie do redukcji odpadów opakowań w każdym z krajów członkowskich, swobodny przepływ produktów opakowanych na terytorium całej UE.
Główną zasadą jest dopuszczanie do obrotu tylko takich opakowań, które mogą być ponownie użyte lub też są opakowaniami zwrotnymi. Każde opakowanie powinno mieć umieszczoną informację, do której z tych kategorii się zalicza.
Zgodnie z odpowiednią dyrektywą ówczesnej EWG z 1985 r., każdy z krajów członkowskich został zobowiązany do opracowania 4-letniego
nie opracowano jednolitych kryteriów stosowania takich określeń. Jeśli chodzi o opakowania i zagrożenie dla środowiska ich odpadów, to w ramach Unii Europejskiej prowadzi się różne działania. Przyjęto dwie zasady dotyczące tych kwestii: dążenie do redukcji odpadów opakowań w każdym z krajów członkowskich, swobodny przepływ produktów opakowanych na terytorium całej UE.<br>Główną zasadą jest dopuszczanie do obrotu tylko takich opakowań, które mogą być ponownie użyte lub też są opakowaniami zwrotnymi. Każde opakowanie powinno mieć umieszczoną informację, do której z tych kategorii się zalicza.<br>Zgodnie z odpowiednią dyrektywą ówczesnej EWG z 1985 r., każdy z krajów członkowskich został zobowiązany do opracowania 4-letniego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego