Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2926
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
chce po prostu żyć za wszelką cenę. Został zredukowany do kilku najprostszych odruchów - odczuwa strach i głód.
Patrzyłem z otwartą gębą na ten spektakl, nie mogąc uwierzyć, że tak naprawdę nie mówi się w nim o żadnym "homo sovieticus", a o żyjących przecież w zupełnie innym świecie rówieśnikach chłopaków z Goleniowa. Oni też kiedyś staną przed moralnymi wyborami. "Zapiski" nie pokazują im, co wtedy robić, ale pokazują, czego nie robić. Czasem teatr jest właśnie po to.
Łukasz Drewniak

Teatr Brama z Goleniowa: "Zapiski oficera Armii Czerwonej" Sergiusza Piaseckiego. Adaptacja i reżyseria Daniel Jacewicz.


Recenzent "Kostki" wytrwale tropiący w polskich teatrach sztuki
chce po prostu żyć za wszelką cenę. Został zredukowany do kilku najprostszych odruchów - odczuwa strach i głód. <br>Patrzyłem z otwartą gębą na ten spektakl, nie mogąc uwierzyć, że tak naprawdę nie mówi się w nim o żadnym "&lt;q&gt;homo sovieticus&lt;/&gt;", a o żyjących przecież w zupełnie innym świecie rówieśnikach chłopaków z Goleniowa. Oni też kiedyś staną przed moralnymi wyborami. &lt;name type="tit"&gt;"Zapiski"&lt;/&gt; nie pokazują im, co wtedy robić, ale pokazują, czego nie robić. Czasem teatr jest właśnie po to.<br>&lt;au&gt;Łukasz Drewniak&lt;/&gt;<br><br>Teatr Brama z Goleniowa: &lt;name type="tit"&gt;"Zapiski oficera Armii Czerwonej"&lt;/&gt; Sergiusza Piaseckiego. Adaptacja i reżyseria Daniel Jacewicz.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="news" sub="culture" sex="m"&gt;<br>&lt;intro&gt;Recenzent &lt;name type="tit"&gt;"Kostki"&lt;/&gt; wytrwale tropiący w polskich teatrach sztuki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego