bez ważnej przyczyny.<br><br>Balbina Wołongiewicz, dyrektor public relations Amplico Life, od czterech lat współpracująca z Korzeniowskim: - Cenimy podobne wartości: praca, rzetelność, stabilność, powtarzalność sukcesów, długodystansowość działań.<br><br>Krzysztof Kisiel: - Jego patronat nad uczniowskimi klubami sportowymi jest nie tylko honorowy. Przyjeżdża na imprezy, startuje i bawi się z najmłodszymi zawodnikami. Np. na Gwiazdce u Korzenia każde dziecko dekorował, z każdym się przywitał, z każdym zrobił zdjęcie i każdemu wręczył paczkę.<br><br>Ich sposób na efektywność Agnieszka Korzeniowska opisuje następująco: - Każdą rzecz, jaką robimy, staramy się robić do końca: jeśli jesteśmy w biurze, to pracujemy, gdy idziemy na zakupy, to jesteśmy na zakupach, jak idziemy