Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wcześniej wspomnianymi samochodami.
O stratach wynikających dla producentów z tytułu importu równoległego leków mogą świadczyć szacunki znanej niemieckiej firmy Schering, która oceniła je na 50-80mlnDEM rocznie.
Zjawisko równoległego importu występuje jednak także w odniesieniu do tanich produktów częstego zakupu, jak np. proszki do prania. Przykładem może być znany producent Henkel, który spotkał się z taką sytuacją w przypadku proszku sprzedawanego pod nazwą Dixan. W jednej z belgijskich sieci handlowych pojawił się dużo tańszy proszek importowany z Hiszpanii, gdzie ceny były znacznie niższe, niż te, po jakich belgijska firma handlowa mogłaby kupić w sieci firmy Henkel.
Występowanie tego typu sytuacji ma
wcześniej wspomnianymi samochodami.<br>O stratach wynikających dla producentów z tytułu importu równoległego leków mogą świadczyć szacunki znanej niemieckiej firmy Schering, która oceniła je na 50-80mlnDEM rocznie.<br>Zjawisko równoległego importu występuje jednak także w odniesieniu do tanich produktów częstego zakupu, jak np. proszki do prania. Przykładem może być znany producent Henkel, który spotkał się z taką sytuacją w przypadku proszku sprzedawanego pod nazwą Dixan. W jednej z belgijskich sieci handlowych pojawił się dużo tańszy proszek importowany z Hiszpanii, gdzie ceny były znacznie niższe, niż te, po jakich belgijska firma handlowa mogłaby kupić w sieci firmy Henkel.<br>Występowanie tego typu sytuacji ma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego