Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Głos Wielkopolski
Nr: 6/01
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
pieniądze na wymianę torowiska i poprowadzenie go nowym tunelem. Dotychczasowym jeździć będą samochody i chodzić piesi. Nowe tory pojawią się na odcinku ulicy Hetmańskiej, od Dmowskiego aż do Rolnej.

- Musi zostać przesunięta oś torowiska w rejonie nowego wiaduktu. Krajobraz zmieni się diametralnie. Przy tej okazji przebudowane zostanie także skrzyżowanie ulicy Hetmańskiej i 28 czerwca 1956 roku. Prace nie rozpoczną się jednak wcześniej niż w kwietniu - mówi Jan Firlik, dyrektor Zakładu Komunikacji Tramwajowej MPK.

Gruntowna przebudowa tego skrzyżowania uniemożliwi okresowo dojazd tramwajem na Dębiec. Znowu nie unikniemy przesiadek na autobusy komunikacji zastępczej. Jednak po remoncie poznańskie tramwaje będą mogły skręcać z ulicy
pieniądze na wymianę torowiska i poprowadzenie go nowym tunelem. Dotychczasowym jeździć będą samochody i chodzić piesi. Nowe tory pojawią się na odcinku ulicy Hetmańskiej, od Dmowskiego aż do Rolnej.<br><br>- Musi zostać przesunięta oś torowiska w rejonie nowego wiaduktu. Krajobraz zmieni się diametralnie. Przy tej okazji przebudowane zostanie także skrzyżowanie ulicy Hetmańskiej i 28 czerwca 1956 roku. Prace nie rozpoczną się jednak wcześniej niż w kwietniu - mówi Jan Firlik, dyrektor Zakładu Komunikacji Tramwajowej MPK.<br><br>Gruntowna przebudowa tego skrzyżowania uniemożliwi okresowo dojazd tramwajem na Dębiec. Znowu nie unikniemy przesiadek na autobusy komunikacji zastępczej. Jednak po remoncie poznańskie tramwaje będą mogły skręcać z ulicy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego