Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Głos Wielkopolski
Nr: 6/01
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
piękne, ale zostaną tylko na papierze. Koszty są gigantyczne - tłumaczy Jerzy Michalski, miejski inżynier ruchu. - Ale sygnalizacja musi powstać, bo teraz pasażerowie MPK bez żadnych przeszkód spacerują środkiem ronda. Światła poprawią bezpieczeństwo, choć na pewno znowu znajdą się krytycy.

Zanim torowcy przeniosą się na Wildę wyremontowane zostanie torowisko na ulicy Hetmańskiej przy Reymonta. To jest kwestia najbliższych kilku tygodni. Wszystko zależy od pogody. Jednak tutaj ruch tramwajowy jest zdecydowanie mniejszy, tak więc obędzie się bez komunikacyjnego paraliżu.

- Na unormowanie rozkładu jazdy i całkowity powrót linii na stare trasy nie możemy liczyć wcześniej, jak za pół roku. Dopiero wtedy podejmiemy jakiekolwiek decyzje
piękne, ale zostaną tylko na papierze. Koszty są gigantyczne - tłumaczy Jerzy Michalski, miejski inżynier ruchu. - Ale sygnalizacja musi powstać, bo teraz pasażerowie MPK bez żadnych przeszkód spacerują środkiem ronda. Światła poprawią bezpieczeństwo, choć na pewno znowu znajdą się krytycy.<br><br>Zanim torowcy przeniosą się na Wildę wyremontowane zostanie torowisko na ulicy Hetmańskiej przy Reymonta. To jest kwestia najbliższych kilku tygodni. Wszystko zależy od pogody. Jednak tutaj ruch tramwajowy jest zdecydowanie mniejszy, tak więc obędzie się bez komunikacyjnego paraliżu.<br><br>- Na unormowanie rozkładu jazdy i całkowity powrót linii na stare trasy nie możemy liczyć wcześniej, jak za pół roku. Dopiero wtedy podejmiemy jakiekolwiek decyzje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego