Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
odbiorcom przeciwstawianie jednych dostawców innym,
- większe są koszty zmiany dostawców,
- większe jest zagrożenie integracji pionowej wprzód, czyli wchodzenie przez dostawców w funkcje dystrybucyjne.
Analiza sytuacji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku jego działania powinna uwzględniać te wszystkie czynniki. Monitorowanie pozycji konkurencyjnej na rynku powinno więc wykraczać poza śledzenie sytuacji wśród innych dostawców.
Jak już o tym wspominano wcześniej, taka analiza powinna dotyczyć poszczególnych rynków działania firmy, jednak można to także odnieść do grupy krajów. Metodę tę można wykorzystać do przedstawienia podstawowych warunków konkurowania na rynku Unii Europejskiej z punktu widzenia polskich eksporterów.
W zakresie konkurencji między firmami w poszczególnych sektorach trzeba stwierdzić ponownie, że
odbiorcom przeciwstawianie jednych dostawców innym,<br>- większe są koszty zmiany dostawców,<br>- większe jest zagrożenie integracji pionowej wprzód, czyli wchodzenie przez dostawców w funkcje dystrybucyjne.<br>Analiza sytuacji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku jego działania powinna uwzględniać te wszystkie czynniki. Monitorowanie pozycji konkurencyjnej na rynku powinno więc wykraczać poza śledzenie sytuacji wśród innych dostawców.<br>Jak już o tym wspominano wcześniej, taka analiza powinna dotyczyć poszczególnych rynków działania firmy, jednak można to także odnieść do grupy krajów. Metodę tę można wykorzystać do przedstawienia podstawowych warunków konkurowania na rynku Unii Europejskiej z punktu widzenia polskich eksporterów.<br>W zakresie konkurencji między firmami w poszczególnych sektorach trzeba stwierdzić ponownie, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego