Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
pilotem. Po prostu pilotowi, który wie co można w danej sytuacji zrobić z samochodem łatwiej wyczuć rytm jazdy, łatwiej "czytać" trasę.
CKM (do Jarka): Na Kormoranie obniżyłeś maksymalnie swój fotel. Po to, żeby przy hopach środek ciężkości był jak najniżej, czy też po prostu nie chciałeś widzieć co się dzieje?
Jarek: Ta zmiana zdecydowanie poprawiła wyważenie samochodu, obniżenie środka ciężkości spowodowała, że auto no "hopkach" latało gładko, spokojnie i chyba dalej...
CKM (do Janusza): Twój pilot najwyraźniej się ciebie boi...
Janusz: Prawda jest taka, że tuż przed Kormoranem mieliśmy mały wypadek i nasze kręgosłupy trochę ucierpiały. Z tego też powodu Jarek
pilotem. Po prostu pilotowi, który wie co można w danej sytuacji zrobić z samochodem łatwiej wyczuć rytm jazdy, łatwiej "czytać" trasę.<br>CKM (do Jarka): Na Kormoranie obniżyłeś maksymalnie swój fotel. Po to, żeby przy hopach środek ciężkości był jak najniżej, czy też po prostu nie chciałeś widzieć co się dzieje?<br>Jarek: Ta zmiana zdecydowanie poprawiła wyważenie samochodu, obniżenie środka ciężkości spowodowała, że auto no "hopkach" latało gładko, spokojnie i chyba dalej...<br>CKM (do Janusza): Twój pilot najwyraźniej się ciebie boi...<br>Janusz: Prawda jest taka, że tuż przed Kormoranem mieliśmy mały wypadek i nasze kręgosłupy trochę ucierpiały. Z tego też powodu Jarek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego