Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
lokalizacji banku.
W przedstawionym przykładzie suma wartości elementów opisujących zewnętrzne czynniki lokalizacji wynosi 32 punkty i mieści się w przedziale od "30" do "40", czyli powyżej wartości średniej obsługiwanego rejonu. Omówiona wyżej metoda graficzna określenia znaczenia czynników lokalizacji i ich wpływu na ostateczny jej wybór ma swoje wady i zalety. Jest to metoda stosunkowo prosta i łatwa w zastosowaniu. Umożliwia ocenę konkretnej lokalizacji w porównaniu z już obsługiwanymi rejonami działania banków. Wymaga jednak zebrania i analizy wyczerpujących informacji o poszczególnych czynnikach lokalizacji. Można tu spotkać barierę dostępności źródeł informacji, często trudną do pokonania przez pracowników komórki marketingowej banku. Ponadto, bazą do
lokalizacji banku.<br>W przedstawionym przykładzie suma wartości elementów opisujących zewnętrzne czynniki lokalizacji wynosi 32 punkty i mieści się w przedziale od "30" do "40", czyli powyżej wartości średniej obsługiwanego rejonu. Omówiona wyżej metoda graficzna określenia znaczenia czynników lokalizacji i ich wpływu na ostateczny jej wybór ma swoje wady i zalety. Jest to metoda stosunkowo prosta i łatwa w zastosowaniu. Umożliwia ocenę konkretnej lokalizacji w porównaniu z już obsługiwanymi rejonami działania banków. Wymaga jednak zebrania i analizy wyczerpujących informacji o poszczególnych czynnikach lokalizacji. Można tu spotkać barierę dostępności źródeł informacji, często trudną do pokonania przez pracowników komórki marketingowej banku. Ponadto, bazą do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego