Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
UPIORNI GWIAZDORZY
Amerykę od dawna intrygują postacie seryjnych zabójców. Bodaj najlepiej sportretował to Oliver Stone w filmie "Urodzeni mordercy". Ale nie tylko on zwracał uwagę opinii publicznej na zjawisko perwersyjnej fascynacji złem. Wpływowy amerykański dziennik "New York Times" nazwał seryjnego zabójcę "ukochanym straszydłem pop-kultury lat 90.". Z kolei prof. Joel Black z uniwersytetu w Georgii twierdził, że w społecznym mniemaniu jest on "postmodernistycznym artystą performance". Wszechwładne media w pogoni za sensacją tworzą z morderców bohaterów. Podobizna potwora na pierwszej stronie zawsze zapewnia wzrost nakładu - a o to przecież chodzi. W rezultacie fenomen ludzi takich, jak zabójca Sharon Tate - Charles Manson
UPIORNI GWIAZDORZY&lt;/tit&gt;<br>Amerykę od dawna intrygują postacie seryjnych zabójców. Bodaj najlepiej sportretował to Oliver Stone w filmie "Urodzeni mordercy". Ale nie tylko on zwracał uwagę opinii publicznej na zjawisko perwersyjnej fascynacji złem. Wpływowy amerykański dziennik "New York Times" nazwał seryjnego zabójcę "ukochanym straszydłem pop-kultury lat 90.". Z kolei prof. Joel Black z uniwersytetu w Georgii twierdził, że w społecznym mniemaniu jest on "postmodernistycznym artystą performance". Wszechwładne media w pogoni za sensacją tworzą z morderców bohaterów. Podobizna potwora na pierwszej stronie zawsze zapewnia wzrost nakładu - a o to przecież chodzi. W rezultacie fenomen ludzi takich, jak zabójca Sharon Tate - Charles Manson
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego