Typ tekstu: Książka
Tytuł: Przekształcenia własnościowe przedsiębiorstw w Polsce
Rok: 2002
strukturze cechy struktury dywizjonalnej.
W tym samym czasie powstało kilka szerszych koncepcji naprawczych kolejnictwa. Dwie z nich były początkowo opracowaniami własnymi PKP, a następnie po korektach - rządowymi. Trzecia, w postaci projektu ustawy o komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji PKP, była autorstwa grupy posłów AWS.
Pierwsza koncepcja przygotowana w PKP i przedłożona KERM w lipcu 1998r. nie została przyjęta. KERM zalecił jej autorom uzupełnienie opracowania o dokładniejszą diagnozę sytuacji finansowej PKP, zasugerował także niezwłoczne wydzielenie ze struktury PKP obszaru infrastruktury kolejowej.
Poprawiona wersja koncepcji restrukturyzacji wraz z projektem ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji PKP trafiła ponownie pod obrady KERM we wrześniu 1999r. Prawie
strukturze cechy struktury dywizjonalnej.<br>W tym samym czasie powstało kilka szerszych koncepcji naprawczych kolejnictwa. Dwie z nich były początkowo opracowaniami własnymi PKP, a następnie po korektach - rządowymi. Trzecia, w postaci projektu ustawy o komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji PKP, była autorstwa grupy posłów AWS.<br>Pierwsza koncepcja przygotowana w PKP i przedłożona KERM w lipcu 1998r. nie została przyjęta. KERM zalecił jej autorom uzupełnienie opracowania o dokładniejszą diagnozę sytuacji finansowej PKP, zasugerował także niezwłoczne wydzielenie ze struktury PKP obszaru infrastruktury kolejowej.<br>Poprawiona wersja koncepcji restrukturyzacji wraz z projektem ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji PKP trafiła ponownie pod obrady KERM we wrześniu 1999r. Prawie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego