Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 40
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
się zakręcany korkiem otwór. Naczynie podkładamy pod miskę olejową i po całkowitym spuszczeniu oleju z silnika wysuwamy i pozostawiamy w garażu tak długo, aż olej ścieknie całkowicie do wewnątrz. Wówczas pozostaje tylko wkręcenie korka wlewu. Olej zamknięty jest w naczyniu i można go odtransportować do punktu skupu.
DODATKOWA OCHRONA WNĘK KÓŁ
W ślad za Fiatem walczącym z rozpowszechnionym na zachodzie Europy powiedzeniem, że wozy osobowe ostatnio "rdzewieją już w prospekcie" również i inne tumy wydały bardziej zdecydowaną walkę przedwczesnej korozji samochodu. British Leyland w swych ostatnich modelach 18-22 stosuje, podobnie jak Fiat, plastykowe wkładki we wnękach kół, wykonane z polietylenu
się zakręcany korkiem otwór. Naczynie podkładamy pod miskę olejową i po całkowitym spuszczeniu oleju z silnika wysuwamy i pozostawiamy w garażu tak długo, aż olej ścieknie całkowicie do wewnątrz. Wówczas pozostaje tylko wkręcenie korka wlewu. Olej zamknięty jest w naczyniu i można go odtransportować do punktu skupu.<br>&lt;tit1&gt;DODATKOWA OCHRONA WNĘK KÓŁ&lt;/&gt;<br> W ślad za Fiatem walczącym z rozpowszechnionym na zachodzie Europy powiedzeniem, że wozy osobowe ostatnio "rdzewieją już w prospekcie" również i inne tumy wydały bardziej zdecydowaną walkę przedwczesnej korozji samochodu. &lt;foreign lang="eng"&gt;British Leyland&lt;/&gt; w swych ostatnich modelach 18-22 stosuje, podobnie jak Fiat, plastykowe wkładki we wnękach kół, wykonane z polietylenu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego