Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Łukasz
Tytuł: strona o żeglarstwie
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
znajduje się na pierwszym miejscu. Atrakcyjność tego ślizgu polega na stworzeniu możliwości kontaktów międzynarodowych, niekłopotliwym transporcie, montażu, a przede wszystkim na tym, że jest on dostępny dla każdego Dzięki prostej budowie i technologii można go zbudować samemu przy użyciu oficjalnych planów i aktualnych przepisów IDNIYRA.
Budowa: PLANY ŚLIZGU DN
KONSTRUKCJA:
Kadłub - konstrukcji drewnianej o długości całkowitej ok. 366cm, szerokości ok. 50cm, jest pokryty sklejką o grubości 3-6mm. Burty świerkowe (w regatowych wersjach z drzew egzotycznych, sosny kanadyjskiej, sosny syberyjskiej) o grubości od 16mm do25 mm. W celu wzmocnienia można stosować oblaminowanie tkaniną szklaną. Aby kadłub mógł łatwiej znosić obciążenia pochodzące
znajduje się na pierwszym miejscu. Atrakcyjność tego ślizgu polega na stworzeniu możliwości kontaktów międzynarodowych, niekłopotliwym transporcie, montażu, a przede wszystkim na tym, że jest on dostępny dla każdego Dzięki prostej budowie i technologii można go zbudować samemu przy użyciu oficjalnych planów i aktualnych przepisów IDNIYRA.<br>Budowa: PLANY ŚLIZGU DN <br>KONSTRUKCJA: <br>Kadłub - konstrukcji drewnianej o długości całkowitej ok. 366cm, szerokości ok. 50cm, jest pokryty sklejką o grubości 3-6mm. Burty świerkowe (w regatowych wersjach z drzew egzotycznych, sosny kanadyjskiej, sosny syberyjskiej) o grubości od 16mm do25 mm. W celu wzmocnienia można stosować oblaminowanie tkaniną szklaną. Aby kadłub mógł łatwiej znosić obciążenia pochodzące
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego