Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wykorzystano zróżnicowane środki przekazu, natomiast we Francji, Hiszpanii i w Wielkiej Brytanii położono nacisk na reklamę telewizyjną. Francuski rynek reklamy telewizyjnej jest zdominowany przez komercyjną stację TFI, której udział w dochodach reklamowych przekracza 50%. Dwie pozostałe stacje, La5 i M6, mają po 25% udziałów rynkowych.
We Włoszech sytuacja jest inna. Komercyjne stacje telewizyjne szybko zaczęły się rozwijać na początku lat osiemdziesiątych i obecnie telewizyjny rynek reklamowy jest podzielony między wiele lokalnych stacji.
Cechą charakterystyczną rynku brytyjskiego jest działanie telewizji satelitarnych. Przewidywano nawet, że rozwój 4-kanałowego systemu Sky Channel (od maja 1989r.) i British Satellite Broadcasting BSB (od 1993r.) zmieni tradycyjną
wykorzystano zróżnicowane środki przekazu, natomiast we Francji, Hiszpanii i w Wielkiej Brytanii położono nacisk na reklamę telewizyjną. Francuski rynek reklamy telewizyjnej jest zdominowany przez komercyjną stację TFI, której udział w dochodach reklamowych przekracza 50%. Dwie pozostałe stacje, La5 i M6, mają po 25% udziałów rynkowych.<br>We Włoszech sytuacja jest inna. Komercyjne stacje telewizyjne szybko zaczęły się rozwijać na początku lat osiemdziesiątych i obecnie telewizyjny rynek reklamowy jest podzielony między wiele lokalnych stacji.<br>Cechą charakterystyczną rynku brytyjskiego jest działanie telewizji satelitarnych. Przewidywano nawet, że rozwój 4-kanałowego systemu Sky Channel (od maja 1989r.) i British Satellite Broadcasting BSB (od 1993r.) zmieni tradycyjną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego