Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 1999
149; 102,9 Kalisz 98,0 • 98,9 • 94,6 • 95,3 Katowice 71,75 • 70,06 • 89,2 • 93,0, 96,0 Kielce 88,2 • 96,0 • 70,06 Kluczbork 100,0 Kłodzko 101,6 Konin 98,9 • 94,6 Koszalin 89,3 • 104,9 • 106,7 • 91,3 Kraków 70,06 • 96,0 Krosno 101,1 • 100,1 Legnica 96,1 • 102,9 • 100,8 Leszno 106,4 • 94,6 Lębork 103,4 Lublin 67,19 • 89,3 Łomża 91,5
149; 102,9 Kalisz 98,0 • 98,9 • 94,6 • 95,3 Katowice 71,75 • 70,06 • 89,2 • 93,0, 96,0 Kielce 88,2 • 96,0 • 70,06 Kluczbork 100,0 Kłodzko 101,6 Konin 98,9 • 94,6 Koszalin 89,3 • 104,9 • 106,7 • 91,3 Kraków 70,06 • 96,0 Krosno 101,1 • 100,1 Legnica 96,1 • 102,9 • 100,8 Leszno 106,4 • 94,6 Lębork 103,4 Lublin 67,19 • 89,3 Łomża 91,5
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego