Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Dla osób o takich upodobaniach sklep może stać się wielką kolekturą totolotka: wszędzie konkursy, loterie, zdrapki. Kupując pastę do zębów, można wygrać Toyotę, paczka ciasteczek otwiera nam szanse zdobycia 100 tys. zł lub jednego z pięciu Fiatów Seicento, decydując się na sprzęt sportowy, możemy stać się właścicielem Nissana Terrano II. "Kup i wygraj", zachęcają plakaty. To wyjątkowo popularna, a jednocześnie kontrowersyjna forma promocji. Czasem prowadzi do procesów sądowych, tak jak miało to miejsce podczas konkursu Coca-Coli "Sięgnij po złoto" (wyprodukowano więcej wygrywających losów niż było nagród) czy gdańskiej firmy Clou (obiecywano wysokie nagrody pod warunkiem kupienia towaru).

Również fiskus dość
Dla osób o takich upodobaniach sklep może stać się wielką kolekturą totolotka: wszędzie konkursy, loterie, zdrapki. Kupując pastę do zębów, można wygrać Toyotę, paczka ciasteczek otwiera nam szanse zdobycia 100 tys. zł lub jednego z pięciu Fiatów Seicento, decydując się na sprzęt sportowy, możemy stać się właścicielem Nissana Terrano II. "Kup i wygraj", zachęcają plakaty. To wyjątkowo popularna, a jednocześnie kontrowersyjna forma promocji. Czasem prowadzi do procesów sądowych, tak jak miało to miejsce podczas konkursu Coca-Coli "Sięgnij po złoto" (wyprodukowano więcej wygrywających losów niż było nagród) czy gdańskiej firmy Clou (obiecywano wysokie nagrody pod warunkiem kupienia towaru).<br><br>Również fiskus dość
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego