Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
w zachodniej Europie. Przestały się podobać wulgarne spoilery, przesadnie szerokie felgi oraz wybrzuszenia na błotnikach i masce silnika. Atrybuty wczorajszej mody zniknęły niczym spodnie-dzwony czy brązowe garnitury socjalistycznych urzędników.



WYNIKI
Perszeron
Zenon Rudak

Renault Laguna, jeden z ciekawszych samochodów klasy średniej, był już przedmiotem naszych testów i konfrontacji.

O Lagunie kilkakrotnie już pisaliśmy w "Motomagazynie". Tym razem prezentujemy nową na polskim rynku odmianę z silnikiem z zapłonem samoczynnym.
Dieslowski silnik Laguny to konstrukcja Renault, która z założenia miała się cechować równomierną, bezwibracyjną i cichą pracą, elastycznością i małym zużyciem paliwa. Dzięki numerycznej metodzie konstruowania i zastosowaniu komputerowej symulacji zaprojektowano optymalną
w zachodniej Europie. Przestały się podobać wulgarne spoilery, przesadnie szerokie felgi oraz wybrzuszenia na błotnikach i masce silnika. Atrybuty wczorajszej mody zniknęły niczym spodnie-dzwony czy brązowe garnitury socjalistycznych urzędników.&lt;/div&gt;<br><br><br><br>&lt;div type="art"&gt;&lt;tit&gt;WYNIKI&lt;/tit&gt;<br>&lt;tit&gt;Perszeron&lt;/tit&gt;<br>&lt;au&gt;Zenon Rudak&lt;/au&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Renault Laguna, jeden z ciekawszych samochodów klasy średniej, był już przedmiotem naszych testów i konfrontacji.&lt;/intro&gt;<br><br>O Lagunie kilkakrotnie już pisaliśmy w "Motomagazynie". Tym razem prezentujemy nową na polskim rynku odmianę z silnikiem z zapłonem samoczynnym.<br>Dieslowski silnik Laguny to konstrukcja Renault, która z założenia miała się cechować równomierną, bezwibracyjną i cichą pracą, elastycznością i małym zużyciem paliwa. Dzięki numerycznej metodzie konstruowania i zastosowaniu komputerowej symulacji zaprojektowano optymalną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego