Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
zjeżdżało codziennie około 1000 motocykli. Kolejny model - długo przygotowywany Triumph P, przedstawiony w 1925 roku - okazał się niewypałem. Nie pomogła nawet reklama i niewiarygodnie niska cena. Po chwilowym kryzysie firma szybko się otrząsnęła i wprowadziła na rynek nowe modele stylizowane przez Vala Page'a - młodego designera, pracującego wcześniej dla konkurencyjnego Ariela. Licencyjną produkcję motocykli uruchomiono także w Niemczech (TWN).
Triumphy otrzymały "kroplowe" zbiorniki paliwa, zamontowane na ramie (poprzednie modele miały płaskie zbiorniki, mocowane pod ramą). Kiepska passa firmy trwała jednak aż do 1936 roku, kiedy to miejsce Page'a zajął genialny mechanik Edward Turner. Utrzymano produkcję dotychczasowych modeli: L2/1-250 cm3, 3
zjeżdżało codziennie około 1000 motocykli. Kolejny model - długo przygotowywany Triumph P, przedstawiony w 1925 roku - okazał się niewypałem. Nie pomogła nawet reklama i niewiarygodnie niska cena. Po chwilowym kryzysie firma szybko się otrząsnęła i wprowadziła na rynek nowe modele stylizowane przez Vala Page'a - młodego designera, pracującego wcześniej dla konkurencyjnego Ariela. Licencyjną produkcję motocykli uruchomiono także w Niemczech (TWN).<br>Triumphy otrzymały "kroplowe" zbiorniki paliwa, zamontowane na ramie (poprzednie modele miały płaskie zbiorniki, mocowane pod ramą). Kiepska passa firmy trwała jednak aż do 1936 roku, kiedy to miejsce Page'a zajął genialny mechanik Edward Turner. Utrzymano produkcję dotychczasowych modeli: L2/1-250 cm3, 3
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego