Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
z robotnikami włoskimi, niż z nauczycielami w szkołach niemieckich.
Czynnikiem kulturowym wpływającym na tworzenie się różnych grup konsumentów jest język. W niektórych przypadkach może on być czynnikiem bardziej łączącym ludzi, niż narodowość. Przykładowo, Belgowie posługujący się językiem flamandzkim są w wielu sprawach bliżsi Holendrom, niż swym rodakom mówiącym po francusku.
Liczba języków, jakimi posługują się Europejczycy jest duża, co z tego punktu widzenia odróżnia ten region geograficzny i rynek zbytu od pozostałych rynków triady konkurencyjnej, czyli USA i Japonii. Obywatele Europy Zachodniej posługują się 9 oficjalnymi językami. Liczba języków, którymi komunikują się nieoficjalnie jest oczywiście znacznie większa.
Znajomość języków obcych nie
z robotnikami włoskimi, niż z nauczycielami w szkołach niemieckich.<br>Czynnikiem kulturowym wpływającym na tworzenie się różnych grup konsumentów jest język. W niektórych przypadkach może on być czynnikiem bardziej łączącym ludzi, niż narodowość. Przykładowo, Belgowie posługujący się językiem flamandzkim są w wielu sprawach bliżsi Holendrom, niż swym rodakom mówiącym po francusku.<br>Liczba języków, jakimi posługują się Europejczycy jest duża, co z tego punktu widzenia odróżnia ten region geograficzny i rynek zbytu od pozostałych rynków triady konkurencyjnej, czyli USA i Japonii. Obywatele Europy Zachodniej posługują się 9 oficjalnymi językami. Liczba języków, którymi komunikują się nieoficjalnie jest oczywiście znacznie większa.<br>Znajomość języków obcych nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego