Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
w hotelu Agat. Dobra na "codzienne posiłki". Co prawda wystrój przeciętny, "czerwone dywany, czerwone obrusy na stolikach", ale miejsce jest dobre, "żeby szybko zjeść obiad i wyjść". Warto skusić się n smaczne "ruskie pierogi" i "placek po węgiersku", bo to "dobra domowa kuchnia", "lepsza i tańsza niż w niejednej restauracji". Lokal ma ważny atut: "jest w centrum".
FANTAZJA
Restauracja "w stylu rustykalnym". Można tu przyjść albo "na obiadową randkę", albo na sympatyczny obiad ze znajomymi, albo na "kolację po nartach". Smaczny "filet z indyka z borówkami".
KAIJO
"Stonowany delikatny wystrój", "sosnowe stoliczki, spokojnie". Można spróbować "kilku rodzajów sushi", japońskiego ciemnego makaronu
w hotelu Agat. Dobra na "codzienne posiłki". Co prawda wystrój przeciętny, "czerwone dywany, czerwone obrusy na stolikach", ale miejsce jest dobre, "żeby szybko zjeść obiad i wyjść". Warto skusić się n smaczne "ruskie pierogi" i "placek po węgiersku", bo to "dobra domowa kuchnia", "lepsza i tańsza niż w niejednej restauracji". Lokal ma ważny atut: "jest w centrum".<br>FANTAZJA &lt;gap&gt;<br>Restauracja "w stylu rustykalnym". Można tu przyjść albo "na obiadową randkę", albo na sympatyczny obiad ze znajomymi, albo na "kolację po nartach". Smaczny "filet z indyka z borówkami".<br>KAIJO &lt;gap&gt;<br>"Stonowany delikatny wystrój", "sosnowe stoliczki, spokojnie". Można spróbować "kilku rodzajów sushi", japońskiego ciemnego makaronu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego