Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
tablicy, to szczególnie duże udziały wydatków reklamowych na telewizję w mniej rozwiniętych krajach Unii Europejskiej (Grecja - 61,5%, Portugalia - 49,3% i Hiszpania - 51,1%).
Reklama w prasie codziennej ma duże znaczenie w Holandii, Irlandii i Danii. Reklama radiowa odgrywa dużą rolę w Hiszpanii, zaś reklama out-door w Belgii, Luksemburgu oraz Francji. Jako przykład rozwoju znaczenia różnych środków przekazu dla reklamy można podać rynek niemiecki. Pokazuje to tabl.69.
Dane tabl. 69 wskazują na duże znaczenie reklamy w czasopismach na rynku niemieckim. Widać także wzrost liczby stacji telewizyjnych i radiowych.
Zakres wykorzystania różnych środków przekazu dla celów reklamowych w tych
tablicy, to szczególnie duże udziały wydatków reklamowych na telewizję w mniej rozwiniętych krajach Unii Europejskiej (Grecja - 61,5%, Portugalia - 49,3% i Hiszpania - 51,1%).<br>Reklama w prasie codziennej ma duże znaczenie w Holandii, Irlandii i Danii. Reklama radiowa odgrywa dużą rolę w Hiszpanii, zaś reklama out-door w Belgii, Luksemburgu oraz Francji. Jako przykład rozwoju znaczenia różnych środków przekazu dla reklamy można podać rynek niemiecki. Pokazuje to tabl.69.<br>Dane tabl. 69 wskazują na duże znaczenie reklamy w czasopismach na rynku niemieckim. Widać także wzrost liczby stacji telewizyjnych i radiowych.<br>Zakres wykorzystania różnych środków przekazu dla celów reklamowych w tych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego