Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 02/03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
13-kilometrowego odcinka Puławskiej.
Przewody elektryczne zdemontowano w listopadzie ub. roku. To był prawdziwy koniec linii trolejbusowej 51 do Piaseczna. Pozostały po niej trolejbusy, których nikt nie chce kupić i stalowe słupy.

Szparag z berecikiem

Pomalowane na niebiesko, z betonowymi cokołami, stoją szpalerem od Wilanowskiej aż do zajezdni w Piasecznie. Łuszczy się na nich niebieska farba. A ponieważ nie malowano ich od wysokości na jakiej wisiała trakcja, na górze przebija rdza. Koniec stalowego szparaga wieńczy "berecik": przyspawany metalowy krążek.
Betonowe cokoły też już mocno nadgryzł ząb czasu - są wyszczerbione i odpadają od nich kawałki betonu. To wątpliwa ozdoba miasta. Mogą być
13-kilometrowego odcinka Puławskiej.&lt;/&gt;<br>Przewody elektryczne zdemontowano w listopadzie ub. roku. To był prawdziwy koniec linii trolejbusowej 51 do Piaseczna. Pozostały po niej trolejbusy, których nikt nie chce kupić i stalowe słupy.<br><br>&lt;tit&gt;Szparag z berecikiem&lt;/&gt;<br><br>Pomalowane na niebiesko, z betonowymi cokołami, stoją szpalerem od Wilanowskiej aż do zajezdni w Piasecznie. Łuszczy się na nich niebieska farba. A ponieważ nie malowano ich od wysokości na jakiej wisiała trakcja, na górze przebija rdza. Koniec stalowego szparaga wieńczy "berecik": przyspawany metalowy krążek.<br>Betonowe cokoły też już mocno nadgryzł ząb czasu - są wyszczerbione i odpadają od nich kawałki betonu. To wątpliwa ozdoba miasta. Mogą być
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego