Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Lubuska
Nr: 07.11
Miejsce wydania: Zielona Góra
Rok: 2005
działu usług pogotowia ratunkowego Jolanta Jackowska.
W NFZ dowiedzieliśmy się, że w niektórych przypadkach lekarz nie musi jechać w karetce, np. do pacjenta, któremu trzeba zrobić zastrzyk.


PIOTR JĘDZURA

Marka w butelce

Wśród najbardziej rozpoznawalnych i najdroższych marek konsumenckich jest wódka Luksusowa. To jedyny produkt z Lubuskiego wymieniony w rankingu "Marki polskie".

O tym, dlaczego tylko jeden lubuski produkt znalazł się w rankingu, mówią już same jego kryteria. Chodziło o to, by wymienić te produkty, które osiągają najwyższą sprzedaż i są rozpoznawalne na rynku. O tym pierwszym mówią słupki sprzedaży (w 2004 r. firma V&S Luksusowa sprzedała 1 mln 200
działu usług pogotowia ratunkowego Jolanta Jackowska. <br>W NFZ dowiedzieliśmy się, że w niektórych przypadkach lekarz nie musi jechać w karetce, np. do pacjenta, któremu trzeba zrobić zastrzyk. <br><br><br>&lt;au&gt;PIOTR JĘDZURA&lt;/&gt;&lt;/&gt; <br><br>&lt;div type="art" sex="f"&gt;&lt;tit&gt;Marka w butelce&lt;/&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Wśród najbardziej rozpoznawalnych i najdroższych marek konsumenckich jest wódka Luksusowa. To jedyny produkt z Lubuskiego wymieniony w rankingu "Marki polskie". &lt;/&gt;<br><br>O tym, dlaczego tylko jeden lubuski produkt znalazł się w rankingu, mówią już same jego kryteria. Chodziło o to, by wymienić te produkty, które osiągają najwyższą sprzedaż i są rozpoznawalne na rynku. O tym pierwszym mówią słupki sprzedaży (w 2004 r. firma V&amp;S Luksusowa sprzedała 1 mln 200
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego